۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

احداث ۲۴۴۰ واحد مسکن محرومین در چهارمحال و بختیاری/ سهمیه شهرستان‌ها شناور است

اکتبر 17, 2019 در 10:06 توسط

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۲۴۴۰ واحد مسکن محرومین در استان احداث می‌شود، گفت: سهمیه برای شهرستان‌ها شناور است و در جذب سهمیه مسئولان شهرستانی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، سهراب رئیسی روز گذشته در بازدید از پروژه‌های شهرستان سامان با اشاره به طرح مسکن محرومین در استان اظهار داشت: چهارمین استان بودیم که توانستیم این سهمیه را جذب و بتوانیم ۲۴۴۰ واحد مسکن‌ روستایی را برای نیازمندان احداث کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی در فرمانداری‌های استان گفت: یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان رقم اعتبارات و بلاعوض‌ها برای اجرای طرح فراهم شده و ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای هر نفر ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده که ضمانت‌های زنجیره‌‌ای و با کارمزد ۴ درصد و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: افراد فاقد مسکن و عدم استفاده از تسهیلات مسکن از جمله شرایط افراد برای این طرح است.

رئیسی ادامه داد: بنیاد مسکن آمادگی دارد در روستاهایی که زمین دارند تسهیلات را در اختیار‌ افراد قرار می‌دهد تا به راحتی بتوانند صاحب مسکن شوند.

وی با اشاره به ضرورت‌ ضوابط و قواعد گفت: زیربنا‌ برای هر واحد ۶۰ متر مربع است و خدمات رایگان در بحث‌ نقشه‌ها و نظارت‌ها انجام می‌شود و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هم از انشعابات به صورت رایگان استفاده می‌کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سهمیه مسکن در شهرستان‌ها شناور است، تصریح کرد: تا پایان خردادماه سال آینده عملیات اجرایی و بهره‌برداری و در تیرماه هم‌ مباحث‌ اداری انجام و آخرین فرجه ما تیرماه است.

وی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و تعامل با بانک‌ها و ادارات طرح‌ با موفقیت در استان انجام خواهد شد تا بتوانیم یک سهمیه دیگر جذب کنیم.

رئیسی افزود: این طرح یکی از مهم‌ترین‌ پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است‌ و بررسی‌ها و شرایط توسط همکاران بررسی می‌شود.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *