۰

ایثار و شهادت / کل اخبار

اِلمان خلبان شهید سرلشگر نعمت‌الله اکبری سامانی در شهرستان سامان رونمایی شد

سپتامبر 26, 2019 در 15:11 توسط

همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش اِلمان خلبان‌ شهید اکبری سامانی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، علیرضا چگینی ظهر امروز در آیین رونمایی از المان شهید سرلشگر نعمت‌الله اکبری سامانی اظهار داشت: هدف از بهره‌برداری از المان این شهید والامقام، نشر ارزش‌های دفاع مقدس و الگوگیری جوانان از شهدا است.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: برای ساخت این الما،ن ۳۵۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی، شهرداری، نیروی هوایی ارتش و بنیاد شهید هزینه شده است.

اقبال عباسی – استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین اشاره کرد: برای زنده‌ نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و یاد شهدا دو برنامه در استان اجرا می‌شود یکی از این برنامه‌ها رونمایی از المان شهید خلبان نعمت‌الله اکبری سامانی است و برنامه دوم گرامیداشت شهدای اخیر کشور در استان است.

کمال اکبریان – فرماندار شهرستان سامان نیز در این مراسم عنوان کرد: همایش بزرگ رزمندگان اسلام شهرستان سامان در ۸ سال دفاع مقدس با حضور بیش از ۲ هزار نفر، تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در دهستان شوراب صغیر و آیین رونمایی از تندیس شهید نعمت‌الله اکبری سامان و ماکت هواپیمای این خلبان شهید در سامان از جمله برنامه‌هایی است که برای نشر ارزش‌های دفاع دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد شهدا در شهرستان سامان اجرا شد.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *