۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

خانه فرهنگ و هنر در سامان راه اندازی می شود

سپتامبر 18, 2019 در 16:01 توسط

مکان پیش بینی شده خانه فرهنگ و هنر با حضور مسئولان شهرستان سامان مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، پیش از ظهر امروز، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان سامان از مکان پیش بینی شده برای استقرار خانه فرهنگ و هنر در مرکز شهرستان سامان از نزدیک بازدید کردند.

در این بازدید فرماندار شهرستان سامان اظهار داشت: امید است با راه اندازی این مکان، شاهد ترقی و پیشرفت این شهرستان نه تنها در ابعاد فرهنگی و هنری بلکه دربخش های دیگر این شهرستان نیز باشیم.

کمال اکبریان افزود: این مکان برای فعالیت‌های قرآنی، ادبی، هنرهای تجسمی، موسیقی، هنرهای نمایشی و … هنرمندان این شهرستان است که از نیازها و خواسته های دیرینه آنان بوده است و قرار است بزودی افتتاح و تحت نظر مستقیم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره برداری برسد.

وی افزود: تجهیزات این مکان که واقع در اطراف خیابان ارشاد شهر سامان می باشد، از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، سپاه و شهرداری سامان مهیا خواهد شد.

گفتنی است این مکان به همت هنرمندان و شورای اسلامی شهر سامان و حمایت دو نفر از خیران که نخواستند نامی از آنان برده شود، خانه ای به صورت رهن در خیابان ارشاد ضلع جنوبی محل اسکان مسافران برای تاسیس این مکان فرهنگی و هنری اختصاص داده شد.

به گزارش سامانِ برتر، شهرستان سامان دارای جمعیت کثیری از هنرمندان در زمینه های مختلف فرهنگی است که برخی از آنان در داخل کشور و یا حتی در خارج از کشور ساکن و سرآمد هستند.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *