۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

کتابخانه شهید جعفرزاده سامان آماده بهره‌برداری است

سپتامبر 16, 2019 در 17:31 توسط

مدیرکل امور کتابخانه‌های‌ چهارمحال و بختیاری گفت: کتابخانه شهید جعفرزاده سامان در هفته کتاب و کتابخوانی بهره‌برداری می‌شود‌.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، فرهاد خلیل مقدم در نشست انجمن کتابخانه‌های‌ عمومی شهرستان سامان اظهار داشت: این جلسه با هدف بررسی شهرهای فاقد کتابخانه به ویژه شهر هوره برگزار شد‌.

وی افزود: اداره کل امور کتابخانه‌ها آمادگی دارد تا در صورت در اختیار قرار دادن مکانی توسط بخشداری، شورا و شهرداری کتابخانه شهر هوره را راه‌اندازی کنند‌.

مدیرکل امور کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همچنین کتابخانه شهید جعفرزاده سامان نیز تکمیل و مراحل زیبا سازی و شاداب سازی این پروژه در حال انجام است که در هفته کتاب و کتابخوانی افتتاح می‌شود‌.

خلیل‌مقدم‌ با اشاره به افتتاح نمایشگاه کتاب در هفته دفاع مقدس گفت: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش در شهرستان سامان برپا می‌شود.

وی ادامه داد: راه اندازی نمایشگاه کتاب سبب توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه می‌شود‌.

به گزارش سامانِ برتر، این نشست با محوریت برنامه ریزی در خصوص برنامه های کتابخوانی شهرستانی با همکاری دستگاههای عضو انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سامان، هم اندیشی در رابطه با طرح های کتابخوانی با همکاری اداره آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید و برنامه ریزی در خصوص انتخاب شهر سامان به عنوان پایتخت کتاب ایران برگزار شد.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *