۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

14 میلیارد تومان پروژه در شهرستان سامان اجرا می‌شود

آگوست 29, 2019 در 17:15 توسط

فرماندار شهرستان سامان با بیان اینکه امروز 19 طرح در شهرستان افتتاح و 4 طرح کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: این تعداد طرح مجموعا 14 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار نیاز دارند که 8 میلیارد و 800 میلیون تومان آن مربوط به طرح‌های کلنگ‌زنی است.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، کمال اکبریان صبح امروز در آئین افتتاح طرح‌های این شهرستان همزمان با هفته دولت اظهار داشت: شهرستان سامان دارای 38 هزار و 500 نفر جمعیت است که اعتبارات براساس همین تعداد جمعیت اختصاص می‌یابد و گردشگران را مدنظر قرار نمی‌دهد، اما ما باید خدمات به گردشگران و مسافران ارائه نماییم که این نیازمند اعتبارات است.

وی افزود: مدیران شهرستانی در بحث ارائه خدمات مطلوب به گردشگران تلاش می‌کنند اما تفاوت زیادی در توزیع اعتبارات وجود دارد.

فرماندار شهرستان سامان با بیان اینکه کارهای بزرگی در حوزه گردشگری و راه‌های شهرستان در حال انجام است، بیان کرد: انتظار داریم مدیران مربوطه در تسریع اجرای این اقدامات تلاش کنند چرا که طی چند روز اخیر شاهد ترافیک زیادی در راه‌ها بودیم.

اکبریان خاطرنشان کرد: اجرای شبکه فاضلاب و تخصیص آب به طرح‌های کشاورزی شهرستان نیازمند حمایت و کمک مسئولان است و با توجه به بارش‌های خوبی که امسال انجام شد، اما هیچ گونه تخصیص آبی به طرح‌های کشاورزی داده نشده است.

وی با بیان اینکه امروز 19 طرح در شهرستان افتتاح و 4 طرح کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: این تعداد طرح، مجموعا 14 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار نیاز دارند که 8 میلیارد و 800 میلیون تومان آن مربوط به طرح‌های کلنگ‌زنی است.

فرماندار شهرستان سامان با بیان اینکه تصفیه خانه آب شرب این شهرستان نیز همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: اجرای طرح پروژه بن – بروجن نیز برای این شهرستان حیاتی است.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *