۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

تکمیل پروژه‌های “بهداشت و درمان” مطالبه‌ جدی مردم سامان است

آگوست 27, 2019 در 19:23 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: گفت: تکمیل پروژه‌های بهداشت و درمان شهرستان سامان مطلب به جدی مردم و مسئولان است تا بتوانند خدمات بهتری به گردشگران ارائه کنند‌.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، کمال اکبریان روز سه شنبه در همایش روز بهورز که با حضور بهروزان استان چهارمحال و بختیاری به میزبانی شهرستان سامان برگزار شد، اظهار داشت: بعد از۴۰ سال از انقلاب علی رغم‌ مشکلاتی که داشتیم و در حال حاضر هم با تحریم‌ها مواجه هستیم اما مدعی هستیم که برای توسعه تلاش می‌کنیم.

وی افزود: مگر می‌شود به توسعه دست یافت اما نیروی انسانی سالم و کارآمد نداشت، پس به خودتان ببالید که برای توسعه همه جانبه کشور و سلامت مردم تلاش می‌کنید هرچند از مشکلات شما غافل نیستیم و می‌دانیم شما زحمت می‌کشید و به عنوان پیش قراولان‌ عرضه سلامت تلاش می‌کنید.

فرماندار شهرستان سامان بیان کرد: امیدوارم روزی برسد‌ که موانع‌ اقتصادی‌ برطرف و شما حق خود را دریافت کنید، اما خوشحالیم که با این حال دانشگاه علوم پزشکی و همه مسئولان جایگاه بهورزان‌ را جایگاه بالایی می‌داند.

اکبریان با اشاره به پروژه‌های شهرستان سامان خاطرنشان‌ کرد: این شهرستان میزبان حدود ۲ میلیون گردشگر است اما خدماتی که در حوزه‌های مختلف ارائه می‌شود در حد جمعیت شهرستان است و در حوزه بهداشت و درمان این تعداد گردشگر نیازمند خدمات بهداشت و درمانی است که ضرورت دارد پروژه‌های بهداشت و درمان شهرستان تکمیل شوند‌.

وی گفت: سامان به عنوان نگین گردشگری استان در حوزه‌های مختلف نیاز به توجه دارد هرچند در بحث راه‌ها توجه خوبی شده است.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *