۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

رشد 50 درصدی شرکت کنندگان سامانی در جشنواره کتابخوانی رضوی

آگوست 18, 2019 در 15:36 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: تعداد شرکت کنندگان در جشنواره کتابخوانی رضوی در این شهرستان نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، کمال اکبریان روز یکشنبه در آئین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان سامان با اشاره به اینکه امسال بیش از هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند، اظهارداشت: شرکت کنندگان در جشنواره کتاب رضوی، رشد 50 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان سامان شهره به فرهنگ، ادب و هنر است، انتظار هم همین بوده که همه به ویژه نسل جوان در این جشنواره شرکت کنند و امید است سال آینده شاهد افزایش تعداد افراد شرکت کننده باشیم و در سطح ملی حائز رتبه شویم.

فرماندار شهرستان سامان با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی فرزندان را از آسیب‌های اجتماعی دور نگه می‌دارد، بیان کرد: امروزه خانواده‌ها به جای درگیری با مسائل اقتصادی، بیشتر نگران آسیب‌های اجتماعی هستند که فرزندان آنان می بایست خود را از آنها دور نگه دارند.

اکبریان خاطرنشان کرد: قطعا یکی از بهترین راه‌ها جهت دور کردن آسیب‌ها از فرزندان، ترویج کتاب و کتابخوانی در خانواده‌ها است چرا که علاوه‌ بر افزایش سطح آگاهی والدین، فرزندان نیز از آسیب‌ها دور خواهند بود.

گفتنی است در آئین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان سامان، از 26 شرکت کننده که حائز رتبه برتر شناخته شدند، تجلیل گردید.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *