۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

اجرای 20 عنوان برنامه به مناسبت هفته ازدواج در شهرستان سامان/ مجمع خیران شهرستان فعال شود

جولای 30, 2019 در 18:03 توسط

فرماندار شهرستان سامان با بیان اینکه به مناسبت هفته ازدواج ۲۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود، گفت: می‌طلبد مجمع خیران ازدواج شهرستان فعال‌تر شود‌.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، کمال اکبریان در ستاد ساماندهی جوانان این شهرستان با اشاره به اجرای پروژه‌های ورزشی‌ اظهار داشت: امسال از محل اعتبارات‌ دولتی چند پروژه ورزشی در سطح شهرستان یا شروع شده و یا در حال تکمیل است.

وی با اشاره به احداث سالن ۱۲۰۰ نفری ورزشی شهرستان سامان افزود: در تلاش هستیم که بتوانیم در راستای شروع این پروژه از طرفیت‌ خیران‌ بهره‌مند‌ شویم و در ادامه کار از اعتبارات دولتی‌ استفاده‌ کنیم‌ تا این پروژه به نتیجه‌ برسد‌ که در این راستای شروع این پروژه رایزنی‌هایی با خیران انجام شده است‌.

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به پروژه خانه جوان سامان بیان کرد: در این جلسه مقرر گردید سازمان ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری، پیگیری‌های لازم در خصوص زمین را انجام و راه و شهرسازی نیز جهت اجرایی این پروژه‌ کمک‌ کند‌.

اکبریان با اشاره به هفته ازدواج آسان خاطرنشان کرد: به همین مناسبت‌ ۲۰ عنوان برنامه در قالب همایش، نمایشگاه و کارگاه‌های آموزشی در سطح شهرستان برگزار و شرح وظایف دستگاه‌ها جهت برگزاری این برنامه‌ها مشخص شد‌.

وی گفت: به مناسبت‌ هفته ازدواج آسان باید تلاش کنیم مجمع خیرین‌ ازدواج را در شهرستان فعال کنیم‌.

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به اشتغال جوانان تصریح کرد: با توجه به صنایع تبدیلی‌ و تکمیلی که در پیش رو داریم می‌تواند فرصت‌های شغلی زیادی را ایجاد کند ضمن اینکه حوزه گردشگری هم باید هدفمند دنبال شود‌.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *