۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

تخصیص 1.3 میلیارد تومان اعتبار به 17 پروژه شهرستان سامان

ژوئن 25, 2019 در 16:00 توسط

مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال وبختیاری گفت: سال گذشته 2.7 میلیارد تومان اعتبار مصوب داشتیم که 1.3 میلیارد تومان تخصیص یافته که مربوط به 17 پروژه در شهرستان سامان است.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، سهراب بهرامی امروز در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان سامان با اشاره به هفته صرفه‌جویی اظهار داشت: در حال حاضر 3 دهه است که از اول تیرماه به مدت یک هفته، هفته صرفه‌جویی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه از 795 روستا 600 روستای استان دارای شبکه آبرسانی است، افزود: از مجموع 600 روستا 500 روستا تحت صدور قبض هستند.

مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزان تخصیص اعتبارات به این شرکت بیان کرد: حدود 51 میلیارد تومان اعتبارات مصوب داشته‌ایم که 34 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

بهرامی با اشاره به صندوق توسعه ملی خاطرنشان کرد: از سال 1394 به دستور مقام معظم رهبری اعتبارات اختصاص داده شد و مجموع اعتباراتی که مصوب شد، 97 میلیارد تومان بوده که از این مجموع 80 میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است.

وی گفت: این اعتبار شامل 23 مجتمع و 63 روستا بود که از 23 مجتمع 12 مجتمع و از 63 روستا 16 روستا به بهره‌برداری رسیده است و در حال حاضر 50 روستا که عمده آن‌ها هم در شهرستان لردگان است آبرسانی سیار انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال وبختیاری با اشاره به اجرای طرح شبکه‌های فرسوده بیان کرد: امسال جلساتی با فرمانداران برگزار و پیشنهاد شد که تعویض شبکه فرسوده را به صورت مشارکتی با دهیاران انجام دهیم.

بهرامی با اشاره به سیل اخیر در استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بارش‌های اخیر استان 22 میلیارد تومان خسارت به تأسیسات وارد شد و به دنبال تأمین اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها هستیم.

وی گفت: سال گذشته 2.7 میلیارد تومان اعتبار مصوب داشتیم که 1.3 میلیارد تومان تخصیص یافته که مربوط به 17 پروژه در شهرستان سامان است.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *