۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

سهمیه تسهیلات مسکن چهارمحال و بختیاری افزایش یافت

ژوئن 17, 2019 در 15:01 توسط

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: سهمیه تسهیلات در استان از 3 هزار فقره به 5 هزار فقره افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، سهراب رئیسی در حاشیه بازدید از عملیات آسفالت روستای چمزین‌ اظهار داشت: یکی از راهکارهای تببین شعار سال رونق تولید، تثبیت جمعیت روستایی است و در همین راستا در حوزه بهسازی معابر و مقاوم سازی مساکن روستایی برنامه‌های خوبی تاکنون انجام شده است.

وی با اشاره به اعتبارات سال 97 افزود: اعتبارات قیر رایگان سال 97 نسبت به سال گذشته افزایش 3 برابر را داشته و از 8 میلیارد تومان به 230 میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری بیان کرد: در استان هم حدود 100 پروژه با استفاده از قیر رایگان در بحث بهسازی معابر روستایی برنامه ریزی شده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: در شهرستان سامان نیز حدود 6 میلیارد تومان پروژه برنامه ریزی شده که 3 روستا از محل قیر رایگان انجام می‌شود.

وی گفت: اگر مسیر روستایی بازگشایی شده باشد ما آمادگی داریم که هم به صورت تهاطر و هم تفاهم نامه‌های 3 جانبه قیر را تأمین کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری با اشاره به افزایش تسهیلات از 25 به 40 میلیون تومان اضافه کرد: در حوزه تسهیلات سهمیه استان 3 هزار فقره بوده که با پیگیری‌های انجام شده به 5 هزار سهم افزایش یافت و تاکنون 4 هزار سهمیه ابلاغ و هزار فقره دیگر با جذب 70 درصد تسهیلات ابلاغ شده است.

وی افزود: با توجه به تسهیلات خوبی که در حال پرداخت است می‌طلبد فرمانداران، دهیاران و شورا، مردم را هدایت کنند تا از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه در شهرستان سامان 7 روستا و در بخش مرکزی 5 روستا آسفالت شده است، تصریح کرد: یکی از دلایلی که در شهرستان سامان روستاهای کمتری آسفالت شده این است که مسیر بازگشایی برای اجرای طرح ندارند.

رئیسی ادامه داد: اگر در بحث بازگشایی مسیرها اهتمام شود، ما آمادگی داریم هم در بحث آسفالت و بهسازی معابر و هم در بحث مقاوم سازی مسکن اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *