۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

بررسی مشکلات شهرستان سامان با حضور مدیران کل چهارمحال و بختیاری

می 19, 2019 در 22:03 توسط

مشکلات شهرستان سامان در حوزه راه ها، آب و فاضلاب شهری و روستایی، بهداشت و درمان و توسعه و عمران شهرها و روستاها روز یکشنبه با حضور 20 مدیرکل چهارمحال و بختیاری بررسی شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ برتر، معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: شهرستان سامان قطب گردشگری استان است و به واسطه میزبانی از گردشگرانی که در فصل تابستان به این شهرستان سفر می کنند ، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مجید نظری ادامه داد: در همین راستا به منظور ارتقای ایمنی سفر، خدمات رسانی مطلوب تر به مردم این منطقه و گردشگران ضروری است ، مشکلات این شهرستان بخوبی بررسی و برای رفع آن چاره جویی شود.

وی، توسعه محورهای مواصلاتی و جاده چهارخطه از قراقوش تا پل زمانخان را یکی از طرح های مهم این شهرستان در حوزه راه ها برشمرد و گفت: این محور ارتباطی به طور 55 کیلومتر است که تلاش می شود مشکلات و موانع اجرای آن برطرف و هرچه سریع تر اجرایی شود.

معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین به مشکلات فاضلاب و تامین آب شرب شهری وروستایی این شهرستان اشاره کرد و گفت: ضروری است تا در خصوص رفع این مشکل راهکارهای لازم به کار گرفته شود.

نظری همچنین اجرای طرح شهرک تخصصی بادام در شهرستان سامان را از طرح های مهم این شهرستان عنوان کرد و افزود: این طرح در مرحله مکان یابی قرار دارد و چناچنه مکان مناسبی برای این طرح انتخاب شود روند اجرایی آن آغاز می شود./ ایرنا

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *