۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

130 دامداری در شهرستان سامان راه‌اندازی می‌شود

آوریل 30, 2019 در 15:40 توسط

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: راه‌اندازی 130 دامداری و طرح زرین دنای چم در شهرستان سامان جزو طرح‌های اولیت‌دار هستند.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، الله کرم نصیری ظهر امروز در بازدید از طرح‌های دامداری شهرستان سامان اظهار داشت: 130 دامداری با ظرفیت 20 تا 50 رأس دام سنگین در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

وی یکی دیگر از طرح‌های این شهرستان را طرح زرین دنای چم عنوان کرد و افزود: سرمایه‌گذاری اولیه این طرح 10 میلیارد تومان بوده است اما متأسفانه این دو طرح جزو 33 طرح آبی استان چهارمحال و بختیاری بوده که با مشکل مواجه شده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: امیدواریم در سال رونق تولید که از ابتدای سال هم بارش‌های مطلوبی به ویژه در حوزه زاینده رود داشتیم و سهم آبی که قرار شد به استان اختصاص یابد، مشکلات این 33 طرح آبی در استان رفع شود.

نصیری خاطرنشان کرد: با پیگیری استاندار و بعد از رفع مشکلات آبی 33 طرح، دو طرح زرین دنای چم و راه اندازی دامداری، جزو طرح‌های اولویت‌دار در شهرستان سامان هستند چرا که زمینه اشتغال هزار نفر را به صورت مستقیم فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *