۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

28 پروژه عمرانی در شهرستان سامان اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد

آوریل 20, 2019 در 22:29 توسط

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: در بحث اعتبارات و تهیه و بازنگری، 7 پروژه در سال جاری داریم که با 5 پروژه از محل دیگر و پروژه‌هایی که از اعتبارات سال گذشته منتقل شده مجموعا 28 پروژه در مرحله اجرا در روستاهای شهرستان سامان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، سهراب رئیسی امروز در همایش چهلمین سال تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن در اوایل پیروزی انقلاب‌اسلامی تاسیس شد، اظهار داشت: در چهلمین سال تاسیس این نهاد، بحث کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌های هادی در شهرستان سامان انجام می‌شود همچنین با توجه به اتفاقاتی که در ابتدای سال در کشور و استان رخ داد همایشی با رویکرد مقاوم‌سازی مسکن روستایی در این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در کنار این برنامه‌ها مشکلات شهرستان سامان بررسی و درمورد آن‌ها هم‌اندیشی می‌شود، افزود: در بحث اعتبارات و افتتاح طرح‌های هادی که در سال گذشته با اعتبار نزدیک به 2 میلیارد و 800 میلیون تومان انجام شده امسال این پروژه‌ها به صورت میدانی بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه افزایش اعتبارات عمرانی در سال 1398 جهش بسیار خوبی داشته است، گفت: در شهرستان سامان در سنوات گذشته اعتبارات قابل توجه نبود اما دولت خدماتی مانند قیر رایگان برای روستاها در نظر گرفت که اگر بازگشایی مسیرها و معابر شهرستان سرعت بگیرد کمک بیشتری به روستاها می‌شود.

رئیسی عنوان کرد: در بحث اعتبارات و تهیه و بازنگری 7 پروژه در سال جاری داریم که با 5 پروژه از محل دیگر و پروژه‌هایی که از اعتبارات سال گذشته منتقل شده مجموعا به 28 پروژه در مرحله اجرا در روستاهای شهرستان سامان می‌رسد.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها با رقمی حدود 40 میلیارد ریال در شهرستان سامان اجرا و به بهره‌برداری نهایی می‌رسد.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *