۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

افتتاح نخستین دستگاه بسته‌بندی آب در شهرستان سامان

آوریل 1, 2019 در 13:47 توسط

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: برای اولین دستگاه بسته‌بندی آب در روستای کاهکش از توابع شهرستان سامان راه‌اندازی شد تا در صورت نیاز و کدورت آب روستاییان بتوانند آب شرب خود را از این دستگاه تأمین کنند.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، سهراب بهرامی در مراسم افتتاح دستگاه بسته بندی آب شرب روستایی که در روستای کاهکش برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که سطح آب رودخانه زاینده رود افزایش می‌باید میزان کدورت آب در این شهرستان بالا می‌رود و آب شرب روستاییان دچار مشکل می‌شود.

وی افزود: بنابراین امروز برای اولین بار دستگاه بسته‌بندی آب در روستای کاهکش در بخش مرکزی شهرستان سامان راه‌اندازی شد تا در صورت نیاز و کدورت آب، روستاییان بتوانند آب شرب خود را از این دستگاه تأمین کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: تصفیه خانه روستای کاهکش در شهرستان اردل دارای دو چاهک می‌باشد که در صورت افزایش سطح رودخانه کدورت این دو چاهک درحد نرمال است که در مواقع بحرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهرامی اضافه کرد: دستگاه بسته‌بندی اب در هر ساعت قادر است حدود هزار آب بسته‌بندی تولید کند.

کمال اکبریان فرماندار شهرستان سامان در ادامه این افتتاحیه بیان کرد: یکی از نگرانی‌ها مردم و مسئولان در این شهرستان افزایش کدورت آب در مواقع بارندگی و دبی رودخانه بود که با راه‌اندازی این دستگاه نگرانی مردم نیز رفع شد.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *