۰

حوادث / کل اخبار

آماده باش دستگاه‌های خدمات رسان‌ شهرستان سامان

مارس 25, 2019 در 16:30 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی، تمامی دستگاه‌های خدمات رسان این شهرستان در جهت احتمال وقوع سیل احتمالی برای امدادرسانی آماده هستند.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، کمال اکبریان پیش از ظهر امروز در ستاد مدیریت بحران شهرستان سامان اظهار داشت: پیرو‌ دستور استاندار و جلسه‌ای که روز گذشته در ارتباط با مدیریت بحران تشکیل شد، ما در اولین روز کاری جلسه مدیریت بحران شهرستان را تشکیل دادیم‌.

وی افزود: با توجه به بارش‌هایی‌ که در حال انجام است، تدابیر لازم اتخاذ شد.

فرماندار شهرستان سامان گفت: در همین راستا فضاهایی برای اسکان اضطراری مسافران و مردم پیش‌بینی‌ و شناسایی شد‌.

اکبریان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مباحث‌ جدی، جلوگیری از قایقرانی در رودخانه زاینده‌رود است چرا که سطح آب رودخانه بسیار بالا آمده است و مقرر گردید ورزش و جوانان به تمام تیم‌های قایقرانی این موضوع را اعلام کند‌.

وی گفت: عمودهای برق‌ در محور پل زمانخان‌ تا روستای‌ قراوش‌ که دچار مشکل‌ شدند یکی‌ دیگر از مباحث جدی است که توسط شرکت توزیع نیروی برق در دستور کار قرار دارد‌.

اکبریان بیان کرد: با توجه به اینکه بارش‌ها ممکن است موجب شود رودخانه آب زاینده‌رود بالا بیایید‌ و آب شرب روستاهای این شهرستان دچار مشکل شود باید مسئولان مخازن‌ آب شرب را تا جایی که ظرفیت دارند ذخیره ‌ کنند.

وی گفت: شناسایی امکانات دولتی و بخش خصوصی و ماشین‌ آلات نیز در حالت آماده باش هستند و در مجموع مدیران و شهرداران‌ و دهیاران همه حضور دارند‌.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *