۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

اختتامیه اولین جشنواره شعر زاینده رود در شهرستان سامان

مارس 3, 2019 در 15:00 توسط

نخستین جشنواره استانی شعر زاینده‌رود با معرفی برگزیدگان در شهر سامان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در آئین اختتامیه نخستین جشنواره استانی شعر زاینده در شهرستان سامان، با بیان اینکه این جشنواره در موضوعات آب، ایثار، مهدویت و انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: 160 اثر از 75 شاعر به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان واصل شد.

جواد کارگران با اشاره به استقبال از  جشنواره استانی شعر زایندرود در شهرستان سامان، افزود: هیئت داوران جشنواره پس از بررسی، 15 اثر برگزیده و حائز رتبه را با ارائه بیانیه اعلام کردند.

در این  جشنواره مرجان بیگی‌فرد، سارا چاهیان و علیرضا کبیری سامانی در بخش آب با کسب رتبه اول تا سوم جشنواره حائز بیشترین آراء هیئت داوران شدند و لیلا مهذب برگزیده این بخش شد، هیئت داوران این جشنواره استانی در بخش  ایثار و شهادت عادل حیدری، در بخش انتظار و مهدویت آسیه ارزانی و مریم بیاتی و در بخش انقلاب اسلامی ثریا عبدی به عنوان برگزیدگان معرفی شدند.

در بخش سرود ترکی همایون علیدوستی شهرکی و در شعر بختیاری اقبال طهماسبی حائز رتبه‌های برتر از سوی داوران شدند.

هیئت داوران، فرزانه میرزاخانی، مرضیه رزازی، علیرضا میرزاخانی و الهام میرزاخانی با محور آب را به عنوان شایسته تقدیر معرفی کردند.

گفتنی است مرید محمدی، احمد رحیم‌خانی و ربیع‌الله فرهمند داوری آثار نخستین جشنواره استانی شعر زاینده رود را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *