۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

تشدید نظارت بر تاکسی‌های سامان/ ضرب الاجل برای رفع نقاط حادثه‌خیز

فوریه 18, 2019 در 14:39 توسط

فرماندار شهرستان سامان با بیان اینکه نظارت بر تاکسی‌های این شهرستان تشدید می‌شود، گفت: با توجه به ایام پایانی سال، متولیان امر جهت رفع مشکلات حوزه مربوطه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، کمال اکبریان پیش از ظهر امروز در نشست شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: در این جلسه موضوع ساماندهی تاکسی‌های دورن شهری و تاکسی تلفنی‌ها مطرح شد که مقرر گردید شهرداری براساسس مجوزاتی که صادر می‌کند نظارت‌ها را تشدید کند.

وی با اشاره به اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهرستان سامان افزود: در حال حاضر 2 نقطه حادثه خیز در بخش مرکزی و 4 نقطه حادثه‌خیز در بخش زاینده‌رود شناسایی شده که مسئولان متولی باید ظرف مدت 2 هفته آینده این نقاط را اصلاح کند.

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به ایام پایانی سال و حضور گردشگران در این شهرستان بیان کرد: مکان‌هایی که از لحاظ روشنایی و تابلوهای راهنمایی دچار مشکل هستند نیز ظرف مدت 2 هفته آینده باید توسط مسئولان امر اصلاح شوند تا در ایام نوروز مسافران دچار مشکل نشوند.

اکبریان با اشاره به روشنایی کمربندی سامان خاطرنشان کرد: کمبرندی سامان دچار نواقصی است که باید توسط راه و شهرسازی پیگیری و رفع شود.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *