۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

مردم شهرستان سامان با آگاهی انقلابی در راهپیمایی شرکت کردند

فوریه 11, 2019 در 13:10 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: مردم شهرستان سامان در 18 نقطه این شهرستان علاوه بر شور انقلابی با شعور و آگاهی در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، کمال اکبریان روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن شهر سامان افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همانطور که پیش بینی می شد شاهد حضور حداکثری و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور و شهرستان سامان هستیم.

وی ادامه داد: امسال راهپیمایی در شهر سامان و شهر هوره مرکز بخش زاینده رود و 16 روستای شهرستان در حال برگزاری است و بی شک این رویداد مردمی و حماسی بار دیگر پایداری و وفاداری مردم شهرستان در راه ارزش های نظام و انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

اکبریان، حضور گسترده و حماسی مردم شهرستان سامان در راهپیمایی 22 بهمن را ناشی از آگاهی و شعور انقلابی این مردم دانست و تصریح کرد: علاوه بر شور و اشتیاق مردم برای حضور در راهپیمایی، آگاهی و شعور این ملت در دفاع از میهن و انقلاب خود نقش بی بدیلی ایفا می کند.

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به تحولات بین الملل و منطقه، حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن را خنثی کننده توطئه های دشمن دانست و افزود: مردم همواره به مقتضیات زمان و مکان خود آگاه هستند و این هوشیاری را داشته و امسال نیز بر اساس حساسیت های بین المللی با آگاهی کامل در راهپیمایی حضور پیدا کرده اند./ ایرنا

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *