۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

معاون رئیس جمهوری، نماینده معین چهارمحال و بختیاری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شد

فوریه 10, 2019 در 23:04 توسط

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های به عمل آمده معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان نماینده معین چهارمحال و بختیاری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تعیین شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، اردشیر نوریان روز یکشنبه در شورای اداری شهرستان سامان تاکید کرد: دفتر رئیس جمهوری امروز به صورت تلفنی اعلام کرد که علی اصغر مونسان به جای وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان نماینده معین چهارمحال و بختیاری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تعیین شده است.

وی افزود: این مهم فرصت بسیار مطلوبی برای تقویت زیرساخت ها و توسعه بخش های مرتبط با گردشگری چهارمحال و بختیاری است به همین منظور ظرفیت ها، پتانسیل ها و مزیت های شهرستان سامان در حوزه گردشگری براساس اقتصاد پایه باید تلفیق شود.

وی یادآور شد: متاسفانه برخی سیاست های ناکارآمد و فعالیت برخی مدیران به همراه دلایلی دیگر باعث شد تا شرایط اقتصادی کشور در نوسانات ارزی اخیر دچار مشکل شود.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استکبار جهانی و تمامی دشمنانی که برای به هم ریختگی داخلی و رویگردانی مردم از نظام جمهورس اسلامی در تلاشند بدانند که این تفکر آن ها خیالی بیش نیست.

وی گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر علاوه بر ثبات حقانیت، اقتدار و صلابت ایران به جهانیان ثابت می کنند همواره پای ارزش های انقلاب اسلامی ایران ایستاده و از آن دفاع می کنند.
نوریان تاکید کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن پیام امید آفرینی برای داخل کشور و صلابت آفرین برای خارج از ایران دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مساله آب را اصلی ترین دغدغه مردم و مسئولان دانست و افزود: نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی طی مدت مسئولیت خود همواره از مباحث مرتبط با آب استان دفاع کرده اند.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید بگذاریم وجود برخی اتفاقات کوچک باعث بروز مشکلات بزرگ بین مردم شهرستان های مختلف شود.

وی یادآور شد: مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند برای رفع اختلاف بین شهرستان ها اقدام کنند و برای تسریع در این روند باید اسناد مالکیتی را بررسی و نسبت به اعلام نظر کارشناسی اقدام کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: اقدامات صورت گرفته در 40 سال گذشته قابل مقایسه با فعالیت های رژیم سابق نیست.

مجید نظری دهکردی تاکید کرد: در 40 سال گذشته آب آشامیدنی مورد نیاز شهرهای استان از 8 به 40 شهر رسیده است و در این مدت 28 هزار و 400 واحد مسکونی مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر چهارمحال و بختیاری احداث شد.

نظری دهکردی تصریح کرد: در 40 سال گذشته تعداد روستاهای دارای آب آشامیدنی سالم و بهداشتی چهارمحال و بختیاری از 107 به 506 پارچه افزایش یافت و در این مدت 2 میلیون و 400 هزار مترمربع از معابر چهارمحال و بختیاری آسفالت شد.

بر اساس این گزارش، همزمان با سفر مسوولان به شهرستان سامان ، آیین بهره برداری و کلنگ زنی 20 طرح با 210 میلیارد ریال اعتبار در ای شهرستان انجام شد./ ایرنا

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *