۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

مختومه شدن 183 هزار پرونده قضایی در چهارمحال و بختیاری

فوریه 6, 2019 در 22:05 توسط

رئیس دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون  حدود 183 هزار و 973 پرونده مختومه‌ شده است‌‌.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، احمدرضا بهرامی شامگاه چهارشنبه در جشن بهار انقلاب شهرستان سامان اظهار داشت: به رغم دسیسه‌های دشمن انقلاب ما چهل ساله شد و عدد چهل و اربعین‌ از لحاظ کمی و کیفی عدد‌ بلوغ است‌.
وی اربعین حسینی را نماد وحدت و ایثار و از خود گذشتگی دانست‌ که دنیا را به لرزه درآورد، افزود: در آیات و روایات قرآن هم عدد چهل آمده و ذکر شده است.

رئیس دادگستری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دشمن تابستان گرم و زمستان سرد وعده‌های زیادی داد‌ و اعتقاد داشت‌ که ملت ایران چهل سالگی انقلاب را نمی‌بینند‌ اما چهل سالگی محقق‌ شد و سالیان‌ سال‌ بر آن افزوده خواهد شد‌.

بهرامی با بیان اینکه انقلاب خدمات زیادی ارائه کرده است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی زندگی کردن در ایران اسلامی است و زیر سلطه‌ هیچ کشوری و فرمانبردار کسی‌ نیستیم‌.

وی گفت: در مباحث مالی هم که پیشرفت‌های بسیاری داشته‌ایم‌ و بنادر‌ کشورمان 10 برابر شده و زیرساخت‌های‌ گاز، برق و آب توسعه یافته است و قبل از انقلاب 850 اشتراک تلفن‌ داشتیم‌ اما‌ اکنون‌ 30‌ میلیون تلفن ثابت داریم‌ به جز‌ تلفن‌های همراهی که در دسترس است‌.

رئیس دادگستری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: صادرات غیر نفتی، بهداشت و درمان‌ و مباحث پزشکی، آموزش و فرهنگ نیز پیشرفت زیادی داشته‌ایم ‌و جزو‌ کشورهایی‌ هستیم‌ که ماهواره و موشک و قدرت پرتاب داریم‌ و در بحث هوا و فضا جزو‌ ۱۱ کشور جهان‌ هستیم‌.

بهرامی ادامه داد: دومین کشور برخوردار از ذخایر گاز هستیم و ۹ درصد ذخایر نفتی جهان در کشور ما است و برای همین است که‌ آمریکا و اروپا در تلاش هستند که مردم ایران قدرت نگیرند‌.

وی افزود: دشمن می‌خواهد سیاه‌نمایی و مردم را نا امید و کشور را به خود وابسته کند و کشوری که موی دماغشان‌ شود برایش برنامه‌ریزی و میز تشکیل می‌دهند که بررسی و نابودش‌ کنند.

رئیس دادگستری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ‌میز ایران که به سرپرستی شخصی به نام جان بالتون‌ است‌ و به بسیاری از ریزه‌کاری‌های ایران هم وقوف‌ داره‌ بیشترین سرمایه‌ای‌ است که آمریکا برای فروپاشی ایران هزینه می‌کند‌.

بهرامی‌ ادامه داد: ممکن است مشکلات مردم ما زیاد باشد اما مردم پشت نظام را رها نمی‌کنند.

وی با اشاره به عملکرد دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: در استان در سال 1357 ما کمتر از 15 قاضی داشته‌ایم و در حالی که هم‌اکنون 190 قاضی در استان داریم‌.

بهرامی خاطرنشان کرد: در سال 1357 حدود 40 کارمند دادگستری بوده‌ اما الان 800 کارمند داریم و ۲20 برابر شده و مجموعا 5 شعبه دادگستری داشتیم‌ و اکنون‌ 164 شعبه داریم‌.

وی خاطرنشان کرد: کل پروندهایی رسیدگی شده در سال 1395‌ حدود 184 هزار 599 پرونده بوده و در سال 1396 به 194 هزار و 431 و در سال جاری‌ تاکنون 183 هزار و 973 پرونده مختومه‌ شده و حاصل نمی‌شود‌.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *