۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

خبر خوش بهزیستی شهرستان سامان به بهبود یافتگان از اعتیاد

فوریه 5, 2019 در 22:07 توسط

رئیس بهزیستی شهرستان سامان گفت: بهبود یافتگان از اعتیاد با سابقه بهبودی 2 سال به بالا می توانند با مراجعه به این اداره، معرفی نامه دریافت و در قالب تعاونی های روستایی به ایجاد اشتغال پایدار مبادرت کنند.

مهدی امیدیان در گفت و گو با خبرنگار سامانِ بـرتـر، افزود: با هماهنگی‌هایی به عمل آمده با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سامان مقرر شد که رهاشدگان از مواد مخدر با سابقه بهبودی 2 سال به بالا می توانند با مراجعه به این اداره معرفی نامه دریافت در قالب تعاونی های روستایی به ایجاد اشتغال پایدار مبادرت کنند.

وی بیان داشت: از انجا که یکی از رسالت های سازمان بهزیستی کشور کاهش آمار طلاق می باشد، این اداره اقدام به ارایه خدمات رایگان مشاوره پیش از ازدواج به متقاضیان کرده است که این افراد می توانند با مراجعه به این اداره، در جهت انتخاب صحیح همسر خود از این خدمات استفاده کنند.

رئیس بهزیستی شهرستان سامان با توجه به اینکه هنوز اورژانس اجتماعی در شهرستان سامان راه اندازی نشده است، اما این اداره آمادگی دارد با کادر مجرب تحت اختیار خود در جهت کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان از جمله خشونت علیه همسر، کودک آزاری و… اقدامات مقتضی را انجام دهد.

امیدیان شماره تلفن 33523800 را جهت پاسخگویی به سوالات مردم این شهرستان در این امور ارائه کرد.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *