۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

پیگیری ساخت مسکن ارزان قیمت برای جوانان شهرستان سامان

فوریه 2, 2019 در 19:58 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: ساخت مسکن ارزان قیمت برای جوانان در این شهرستان از جمله موضوعاتی است که به صورت جدی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، کمال اکبریان امروز در نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان سامان اظهار داشت: بانک مسکن متولی پرداخت تسهیلات مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی مسکن در روستاها و شهرهای با جمعیت زیر 20 هزار نفر هستند.

وی افزود: بر اساس گزارش بنیاد مسکن تاکنون مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات ویژه جوانان در شهرستان سامان پرداخت شده است.

فرماندار سامان خاطرنشان کرد: شعبه بانک مسکن در شهرستان سامان وجود ندارد بنابراین موضوع استقرار شعبه بانک مسکن در شهرستان سامان به صورت جدی پیگیری می‌شود.

اکبریان با بیان اینکه در برخی از روستاهای شهرستان سامان به دلیل محدود بودن زمین‌ها به رودخانه و باغات برای احداث مسکن جوانان روستایی با مشکل روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: ساخت مسکن در ارتفاع و ایجاد سایت مسکن جوانان از جمله راهکارهای حل این مشکل است که به صورت کار، کارشناسی پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: ساخت مسکن ارزان قیمت جوانان در شهرستان سامان از جمله موضوعاتی است که به صورت جدی پیگیری می‌شود و درصدد هستیم زمین از راه و شهرسازی تحویل گرفته و به بنیاد مسکن تحویل دهیم تا بنیاد مسکن بتواند مسکن‌هایی با قیمت مناسب ساخته و در اختیار جوانان شهرستان قرار دهد.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *