۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

ویژه برنامه “چهل بهار” در شهرستان سامان برگزار می‌شود

ژانویه 29, 2019 در 20:29 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر جشن انقلاب با عنوان چهل بهار در شهرستان سامان برگزار می‌شود‌.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، کمال اکبریان در جلسه شورای اداری با اشاره به برگزاری 120 عنوان برنامه ویژه ایام الله‌ دهه‌ فجر در این شهرستان اظهار داشت: امسال پروژه‌های خوبی داریم در دهه فجر که شاخص‌ترین آن کمربندی سامان، واحدهای صنعتی‌ و شهرداری هوره به صورت رسمی شروع به کار خواهد کرد‌.

وی افزود: جشن بزرگ پیروزی انقلاب تحت عنوان ” چهل بهار” برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی پخش می‌شود‌ همچنین وظایف دستگاه‌های مختلف جهت برگزاری ویژه‌ برنامه‌ها مشخص شد‌.

فرماندار شهرستان سامان بیان کرد: رونمایی از المان شهید خلبان را داریم‌ که ماکت‌ هواپیما‌ و تندیس براساس آماده شده است و در اواسط اسفندماه‌ نصب ماکت و تندیس‌ انجام و در میدان شهدا نصب می‌شود‌.

اکبریان خاطرنشان کرد: بحث بیمه‌ عشایری و روستایی یکی دیگر از موارد ضروری است که ولی الان نیز باید مدنظر قرار دهند و در راستای اطلاع رسانی آن تلاش کنند‌ و مقرر گردید شورای بخش مرکزی جلسه اختصاصی تشکیل دهند هر چند در حال حاضر بیش از 3 هزار نفر در سطح شهرستان تحت پوشش بیمه عشایری و روستایی هستند اما در تلاش هستیم که حداقل به 5 هزار نفر تا اوایل سال آینده افزایش یابد‌.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *