۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

دستاوردهای انقلاب برای جوانان در فضای مجازی تبیین شود

ژانویه 29, 2019 در 15:24 توسط

رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن علیه انقلاب اسلامی فضایی ساخته است و برای جوانان ما سیاه نمایی می‌کند، بنابراین ما رسالت داریم دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، علی گرجی ظهر پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان سامان اظهار داشت: امسال در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و باید به آن بها داد تا برنامه‌ها بُلد شود.

وی با بیان اینکه نباید از فضای مجازی غافل شد، افزود: لازم است که نسبت به فضای مجازی توجه شود چرا که فضایی که دشمن علیه انقلاب ساخته است برای جوانان ما سیاه نمایی می‌کند بنابراین ما رسالت داریم دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جوانان تبیین کنیم.

رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مخاطب دشمن در فضای مجازی جوانان هستند، بیان کرد: جوانان ما چون قبل از انقلاب نبودند نمی‌دانند که قبل از انقلاب نظام ما کجا بوده و در حال حاضر چه جایگاهی دارد بنابراین دشمن از این فضا استفاده می‌کند اما نیاز است که امسال 24 کارگروه ما دستاوردهای انقلاب را در چهل سالگی به خوبی برای جوانان تشریح کنند.

گرجی با اشاره به ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان خاطرنشان کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده در شهرستان سامان بسیار سرآمد است و این به دلیل تدبیر در مدیریت است.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *