۰

کل اخبار

برگزاری 120 عنوان برنامه ویژه چهل سالگی انقلاب در شهرستان سامان

ژانویه 16, 2019 در 19:22 توسط

فرماندار شهرستان سامان از برگزاری 120 عنوان برنامه ویژه چهل سالگی انقلاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، کمال اکبریان ظهر امروز در نشست ویژه برنامه برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان سامان اظهار داشت: به مناسبت چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بروشوری‌ از خدمات نظام در شهرستان تهیه و توزیع و فیلم از دستاوردهای توسط دستگاه‌های اجرایی در شهرستان سامان انجام خواهد گرفت.

وی افزود: یک نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان سامان برپا و نمایشگاه‌های سیار نیز در شهرهای پر جمعیت شهرستان نظیر شهر هوره و شوراب‌ صغیر نیز برپا خواهد شد.

فرماندار شهرستان سامان بیان کرد: آگاهی بخشی به ویژه به نسل جوان جهت ارائه دستاوردهای چهل ساله نظام در دستور کار قرار دارد که امیدواریم بیان حقیقت‌ها و ارائه خدمات نظام به مردم سبب شود تا وظایفمان را به درستی انجام دهیم‌.

اکبریان با بیان اینکه 120 عنوان برنامه در سامان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برپایی‌ جشن‌های مردمی و ارائه‌ عملکرد‌ مدیران‌ در چهل سالگی انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری مسابقات کتاب و کتابخوانی و مقاله نویسی‌ از مهم‌ترین ویژه‌ برنامه‌های چهل سالگی انقلاب در شهرستان سامان می‌باشد‌.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *