۰

طبیعت و گردشگری / کل اخبار

تأمین زمین بازارچه صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری نیازمند همکاری شهرداران است

ژانویه 13, 2019 در 16:16 توسط

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: میراث فرهنگی آمادگی دارد تا در راستای حفظ صنایع دستی استان و اشتغالزایی، بازارچه‌های صنایع دستی را در استان راه‌اندازی کند اما این مهم نیازمند همکاری شهرداری‌ها است تا زمین مورد نیاز را واگذار کنند.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، مهرداد جوادی ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان سامان با اشاره به طرح جامع گردشگری استان اظهار داشت: طرح جامع گردشگری برای استان تهیه و منتظر تصویب نهایی آن هستیم که بلافاصله بعد از تصویب طرح اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه صنایع دستی استا چهارمحال و بختیاری افزود: میراث فرهنگی آمادگی دارد تا در راستای حفظ صنایع دستی استان و اشتغالزایی، بازارچه‌های صنایع دستی را در استان راه‌اندازی کند اما این مهم نیازمند همکاری شهرداری‌ها است تا زمین مورد نیاز را واگذار کنند.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با هدف ایجاد اشتغال پایدار و آماده سازی زیرساخت‌های لازم برای توسعه گردشگری در استان، بازارچه‌های گردشگری و صنایع دستی راه‌اندازی می‌شود و با توجه به اینکه در آستانه سال جدید هستیم این امر می‌تواند در جذب مسافر موثر باشد.

جوادی با اشاره به پارکینگ مورد نیاز برای پل زمانخان خاطرنشان کرد: طرح مورد نیاز برای رفع مشکلات پارکینگ پل زمانخان تهیه شده که در صورت تأمین اعتبار، سال آینده با همکاری دستگاه‌ها، پارکینگ این مکان گردشگری احداث می‌شود.

وی گفت: باید در راستای توسعه گردشگری و تأمین زیرساخت‌های مناطق گردشگری استان به ویژه شهرستان سامان، قدم‌های مثبتی برداشته شود.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *