۰

علمی / کل اخبار

اتصال 17 روستای شهرستان سامان به اینترنت پرسرعت

ژانویه 13, 2019 در 15:52 توسط

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای رفاه حال مسافران و گردشگران، طرح اینترنتی با عنوان چتر وای فای (WIFI) در مراگز گردشگری شهرستان سامان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، مرتضی بلالی ظهر امروز در بررسی و رفع مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سامان با اشاره به تامین زیر ساخت‌های اینترنتی در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به تأمین زیرساخت‌های مناسب، 17 روستای شهرستان سامان به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شوند.

وی با اشاره به سرویس دهی تلفن همراه اپراتورها در استان چهارمحال و بختیاری افزود: رومینگ 330 سایت اپراتور برای سرویس دهی به مردم باز است که در شهرستان سامان به واسطه پوشش جاده‌ای مناسب استفاده از این رومینگ‌ها برقرار شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همچنین در راستای ارائه خدمات پولی و بانکی توانستیم از محل اعتبارات وزراتخانه 4 دستگاه ATM را در روستاهایی که تردد و تراکنش بیشتری انجام می‌شود به بخش خصوصی واگذار کنیم

بلالی با اشاره به پوشش اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در شهرستان سامان خاطرنشان کرد: در شهرستان سامان 50 درصد جمعیت را همراه اول و نزدیک 48 درصد را ایرانسل پوشش داده است که ایرانسل در سال‌های میلادی جدید، سایت‌هایی را راه‌اندازی می‌کند و در سال 2019 نیز این کار انجام می‌شود.

وی گفت: در راستای رفاه حال مسافران و گردشگران طرح اینترنتی، با عنوان چتر وای فای (WIFI) با حجم مشخص در مراکز گردشگری شهرستان سامان اجرا می‌شود.

حیدر پوررهنما مدیر پست بانک چهارمحال و بختیاری در ادامه این نشست بیان کرد: در حال حاضر در شهرستان سامان 10 باجه بانکی روستایی فعال و مجهز به دستگاه پین‌پد است و 4 باجه مجهز به خودپرداز می‌باشد که در این راستا 51 دستگاه پز (POS) روستایی نصب است.

وی افزود: باجه‌های بانکی در روستاها کلیه خدمات شامل افتتاح حساب، واریز، برداشت و پرداخت قبوض را انجام می‌دهند و امید است با تأمین زیرساخت‌ها، بتوانیم کلیه خدمات بانکی را به صورت الکترونیک ارائه کنیم.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *