۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

تجلیل از 25 پرستار شهرستان سامان

ژانویه 12, 2019 در 20:43 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: تکریم پرستاران، احترام به همه کسانی است که تمام وجود خود را وقف سلامت مردم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، کمال اکبریان امروز در آئین تجلیل از پرستاران شهرستان سامان با تبریک این روز به پرستاران گفت: بزرگترین پرستار عالم، حضرت زینب کبری (س) بانوی فداکار و پیام آور واقعه کربلا و تداوم دهنده راه امام حسین (ع) است.

وی با بیان اینکه پرستاری فقط یکی از نقش های ارزنده آن بانوی بزرگوار بود چرا که او به راستی تجلی واقعی سیدالشهدا (ع) بود، افزود: تاریخ بهترین شاهد و گواه پرستارانی چون زینب (س) است که وجود آنها همچون گوهرهای تابناکی به این حرفه مقدس، درخشندگی و صیقل بخشیده است.

فرماندار شهرستان سامان اظهار داشت: تکریم پرستاران، احترام به همه کسانی است که تمام وجود خود را وقف سلامت مردم می کنند و باید برای تامین نیاز آنها اقدام مناسب انجام داد.

اکبریان خاطرنشان کرد: پرستاری حرفه جدیدی نیست بلکه قدمت آن تا ابتدای تاریخ بشریت می رسد، آن لحظه که بشر پا به کره خاکی نهاد و با رنج و بیماری مواجه شد، دستی وجود داشت که مرهمی بر زخم هایش نهاده، غم را با شکیبایی کاسته و سخنی را به نرمی و آرامش بر زبان رانده تا جسم و دل رنجور و بیمار بشر را شفا بخشد.

وی حمایت از پرستاران را برای تقویت سلامت جامعه و اجتماع، مهم ارزیابی کرد و بر توجه به رفع مشکلات و کمبودهای این حوزه تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، در این آئین از 25 پرستار شهرستان سامان تجلیل شد.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *