۰

طبیعت و گردشگری / کل اخبار

نظارت مستمر بر مکان‌های عرضه توزیع غذا در شهرستان سامان

ژانویه 6, 2019 در 19:51 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: نظارت مستمر بر رستوران ها، هتل ها، باغ های گردشگری و مکان هایی که عرضه توزیع غذا در بین مسافران صورت می گیرد، تشدید شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، کمال اکبریان ظهر امروز در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سامان اظهار داشت: شهرستان سامان یکی از شهرهای توریستی و گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری به شمار می رود که هر ساله مسافران و گردشگران بیسار زیادی نسبت به جمعیت این شهرستان ورود پیدا می کنند که در این راستا می طلبد نظارت مستمر بر رستوران ها، هتل ها، باغ های گردشگری و مکان هایی که عرضه توزیع غذا در بین مسافران صورت می گیرد، انجام شود.

وی تاکید کرد: تیم های نظارتی، کارهای خود را با نظارت بیشتری انجام دهند و در این راستا با متخلفین به جد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان سامان به سلامت آب شرب در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه آب شرب مردم این شهرستان از طریق رودخانه زاینده رود تامین می شود، سلامت آب شرب از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا پسماندهای حاشیه رودخانه زاینده رود نیز می بایست جمع آوری شوند.

اکبریان در ادامه وضعیت آب شرب شهرستان سامان را در سال جاری از لحاظ کمی و کیفی مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: امید است این رویه، به طور مستمر ادامه داشته باشد که در این خصوص با ورود مسافران و گردشگران به شهرستان سامان، تمهیدات لازم در خصوص آب شرب این شهرستان نیز فراهم خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سامان به اماکن توزیع کالاهای اساسی مردم از جمله گوشت جهت نظارت بر کشتارگاه ها و صنف قصابان پرداخت و تصریح کرد: تشدید نظارتی بر سلامت غذایی مردم این شهرستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که می بایست افزایش یابد.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *