۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

ثبت 363 مورد ولادت و 35 واقعه فوتی در شهرستان سامان

دسامبر 24, 2018 در 20:34 توسط

رئیس ثبت و احوال شهرستان سامان گفت: در 9 ماهه نخست سال‌جاری، 363 مورد ولادت و 35 واقعه فوتی در این شهرستان به ثبت رسیده است.

فیروز شاهرخ عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار سامانِ‌بـرتـر اظهار کرد: در 9 ماهه نخست سال‌جاری در شهرستان سامان، 131 واقعه ازدواج و 35 واقعه نیز منجر به طلاق شده است.

وی اظهار داشت: تاکنون در شهرستان سامان، به یک هزار و 902 نفر کارت ملی هوشمند صاد شده است که در این راستا نیز برای یک هزار و 377 جلد شناسنامه مکانیزه نیز صادر شده است.

رئیس ثبت و احوال شهرستان سامان خاطرنشان کرد: با توجه به انقضاء کارت های ملی قدیمی، افرادی که تاکنون برای کارت ملی هوشمند اقدام ننموده اند می توانند تا پایان سال جاری نسبت به درخواست خود اقدام نمایند.

شاهرخ ادامه داد: از مجموع 363 ولادت در شهرستان سامان، بیشترین آمار نامگذاری دختر و پسر به ترتیب (آیلین، حلما، آوا، ماهان و فاطمه) و همچنین برای پسرها (علی، محمدطاها، پارسا، آراد و امیرعلی) بوده است.

وی با بیان اینکه در 8 ماهه نخست سال‌جاری بیش از 2 هزار 930 جلد شناسنامه مکانیزه صادره شده است، اظهار داشت: از این تعداد شناسنامه صادر شده، در مقایسه با 8 ماهه نخست سال گذشته، 17 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *