۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

بخشدار زاینده رود معرفی شد/ آخرین جزئیات انتخاب شهردار هوره

دسامبر 22, 2018 در 15:44 توسط

فرماندار شهرستان سامان از انتصاب جدید بخشدار بخش زاینده رود خبر داد و گفت: انتصاب شهردار هوره نیز در دست‌ بررسی است.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، کمال اکبریان پیش از ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه بخشدار زاینده رود شهرستان سامان اظهار داشت: در بخش زاینده‌رود مسئله مهم ما بحث آب شرب‌ سالم روستاها‌، توسعه روستا و احداث طرح هادی روستایی است‌.

وی افزود: یکی دیگر از اولویت‌های کاری ما اجرای طرح‌ فاضلاب 5 روستای‌ این‌ شهرستان است که در این راستا‌ شرکت آب و فاضلاب روستایی، پیمانکار را مشخص کرده و امیدواریم‌ عملیات اجرایی این پروژه هر چه سریعتر آغاز شود‌.

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به حضور گردشگران در بخش زاینده‌ رود بیان کرد: با توجه به اینکه در بخش زاینده رود چند روستای هدف گردشگری و تاریخی از جمله یاسه‌چای وجود دارد، بنابراین‌ می‌طلبد که زیرساخت‌های گردشگری در این‌ بخش تقویت‌ شود‌.

اکبریان با اشاره به انتخاب شهردار شهر هوره‌ در این‌ شهرستان‌ خاطرنشان کرد: براساس ابلاغیه‌ وزیر کشور، روستای هوره به شهر تبدیل شده‌ است‌ که در راستای‌ انتخاب شهردار این شهر، گزینه مدنظر شورا به دفتر امور شهری استانداری معرفی و بعد از انجام امورات اداری، شهردار نیز معرفی خواهد شد‌.

نماینده عالی دولت در شهرستان سامان یادآور شد: با توجه به اینکه هوره به تازگی به شهر تبدیل شده است، بنابراین می‌طلبد‌ که مسئولان و مردم شهردار جدید را حمایت‌ ویژه کنند‌.

به گزارش سامانِ بـرتـر، در آئین تودیع و معارفه بخشدار زاینده رود شهرستان سامان که در قالب شورای اداری این شهرستان برگزار شد، از زحمات 6 ساله «عیسی ملکی» قدردانی و «سجاد کریمی‌کیا» به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *