۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

شاخص بهره‌مندی روستاهای چهارمحال و بختیاری از آب شرب 76 درصد است

دسامبر 15, 2018 در 14:08 توسط

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: میانگین شاخص بهره‌مندی از آب شرب سالم و بهداشتی در استان 76.22 درصد است.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، تورج احمد‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان سامان اظهار داشت: شهرستان سامان دارای 23 روستا است که در حوزه آب شرب کارهای مطلوبی در این شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به شاخص‌های آب شرب سالم در استان چهارمحال و بختیاری افزود: میانگین این استان در شاخص بهره‌مندی آب شرب سالم و بهداشتی 76.22 درصد است و در شهرستان سامان این رقم به 91 کیلومتر و 88 صدم درصد می‌رسد و این نشان می‌دهد در بحث آب شرب در این شهرستان کارهای مطلوبی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با تصفیه خانه‌ها و اجرای شبکه، ما در شهرستان سامان کمترین هدر رفت آب را داشته‌ایم و در سال‌جاری نیز چند پروژه در روستاهایی از جمله ایل بگی و چم عالی را در دستور کار داده‌ایم که در صورت تخصیص اعتبار این پروژه‌ها به اتمام می‌رسد.

به گزارش سامانِ بـرتـر، در این مراسم از زحمات 4 ساله مهدی قاهری تقدیر و حجت‌الله شهبازی نیا به عنوان مدیر جدید آب و فاضلاب روستایی شهرستان سامان معرفی شد.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *