۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

استقرار دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر در شهرستان سامان

دسامبر 15, 2018 در 13:59 توسط

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و سریع، دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر استان در شهرستان سامان مستقر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، سید احمد مرتضوی‌فر پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان سامان اظهار داشت: در یک ساختمان مجزا، دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر و مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری در شهرستان سامان مستقر خواهد شد و از این بعد تجهیزات کامل امداد و نجات به شهرستان سامان اختصاص داده می‌شود.

وی افزود: با استقرار این دفتر در شهرستان سامان، اگر اتفاقی رخ داد نیروهای ما به صورت مستقیم و مستقل می‌توانند عملیات امداد و نجات را سریع‌تر انجام دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ما در شهرستان سامان یک پایگاه امدادی موقت فعال داریم که پوشش‌های امدادی را انجام می‌دهد اما با استقرار این دفتر، خدمات دیگری نیز می‌توانیم به مردم ارئه کنیم.

مرتضوی‌فر با اشاره به اجرای طرح دادرس در شهرستان سامان خاطرنشان کرد: در حال حاضر طرح دادرس در 10 مدرسه شهرستان سامان در حال اجراست و آموزش‌های مقابله با حوادث و امداد و نجات ارائه می‌شود.

وی گفت: آموزش‌های امداد و نجات توسط نیروهای ما برای تمامی سطوح ارائه می‌شود و افراد می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *