۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

تعامل شوراها و مدیران، روند خدمات‌رسانی به مردم را تسریع می‌کند

دسامبر 8, 2018 در 14:37 توسط

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای توسعه استان باید شوراها، مدیران و مسئولان در کنار یکدیگر باشند تا روند خدمات رسانی به مردم سریع‌تر انجام شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، خان محمد غیبی حاجیور پیش از ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی شهرستان سامان اظهار داشت: با توجه به اینکه این شهرستان یکی از ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری است، بنابراین جلسه شوراها امروز با حضور فرماندار و مدیران جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی افزود: در راستای توسعه استان، باید شوراها و مدیران و مسئولان در کنار یکدیگر باشند تا بتوانند خدمات مطلوبتری را به مردم ارائه کنند و نگاه شورا یک نگاه سیاسی نیست و هدفش خدمت به مردم است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ویژه اعضای شورا بیان کرد: شورای دوره پنجم با همکاری شورای عالی استان‌ها در راستای آگاهی یک دوره آموزشی را ویژه اعضای شوراها برگزار کرد چرا که نیاز است شوراها در این دورها شرکت کنند و از وظایف خود به خوبی آگاه باشند تا بتوانند خدمات رسانی کنند.

غیبی حاجیور در پایان از همراهی و همکاری خوب رسانه‌ها در خصوص انتشار به موقع و درست اخبار تشکر کرد.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *