۰

کل اخبار

اختصاص جایگاه تماشاگران به سالن‌های ورزشی سامان مطالبه‌ مردم است

دسامبر 2, 2018 در 16:45 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت‌: نداشتن سالن ورزشی بزرگ جهت حضور تماشاگران در مسابقات ورزشی، یکی از مطالبات جدی ما و مردم شهرستان سامان است‌.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، کمال اکبریان ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان سامان اظهار داشت: یکی از معضلات بزرگ این شهرستان، عدم سالن ورزشی بزرگ برای حضور تماشاگران می‌باشد که این مهم، یکی از مطالبات جدی‌ ما است و آن را پیگیری می‌کنیم‌.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که پروژه‌های ورزشی شهرستان سامان را به صورت مشارکتی و با کمک دولت و خیران انجام دهیم که در این راستا تلاش خواهیم کرد که مشکلات را برطرف کنیم‌.

نماینده عالی دولت در شهرستان سامان بیان کرد: ما در هوره مرکز بخش زاینده رود هم نیاز به یک سالن ورزشی داریم که این سالن در اولویت است‌.

اکبریان با اشاره به اولویت قرار دادن 3 پروژه در این شهرستان خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه امروز زمین، ارزش بالایی دارد اما مردم همکاری کردند و در موارد متعددی زمین لازم برای احداث فضای ورزشی را در اختیار قرار داده اند و با توجه به پتانسیل‌هایی که وجود دارد امید آن است که در سال آینده، شاهد شروع چند پروژه جدید ورزشی در شهرستان سامان باشیم‌.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *