۰

کل اخبار / ورزشی

توسعه پروژه‌های ورزشی چمن مصنوعی در چهارمحال و بختیاری

دسامبر 2, 2018 در 16:21 توسط

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال بختیاری گفت: یکی از سیاست‌های سازمان در سال جاری توسعه پروژه‌های چمن مصنوعی در این استان است‌.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، حمید کریمی ظهر پیش از ظهر امروز در نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان سامان با اشاره به بحث اشتغال اظهار داشت: اشتغال امروز یکی از معضلات استان و این شهرستان است و با توجه به اینکه ظرفیت خوبی در شهرستان سامان وجود دارد ضروری است که از ظرفیت ورزش و جوانان هم بهره‌مند شوند‌.

وی با بیان اینکه از ظرفیت‌های شهرستان سامان در حوزه اشتغال هیچ گونه‌ استفاده‌ای نشده است، افزود: ما هم می‌توانیم مسابقات کشوری بسیاری را در این شهرستان برگزار کنیم اما متاسفانه امکان اسکان وجود‌ ندارد و سالن‌ها‌ استاندارد نیستند‌ که یکی از معضلات بزرگ، نداشتن سالن‌ با تماشا‌گر است‌ که این مسئله در حال پیگیری می‌باشد‌.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال بختیاری بیان کرد: هدف استان و وزارتخانه آن است‌ که سعی کنیم بر روی پروژه‌های رو باز تمرکز کنیم و متاسفانه تمرکزمان‌ به روی سالن‌های بزرگ‌ رفته و این‌ها اعتبارات میلیاردی نیاز دارد و در حال حاضر تعداد پروژه‌های نیمه تمام بسیار زیاد است‌.

کریمی خاطرنشان کرد: اماکن‌ رو باز می‌توانند اثرگذار باشند و در مدت زمان کوتاه به بهره‌برداری‌ برسند و اشتغال بسیاری از جوانان را فراهم می‌کند‌‌ که سیاست‌ ما در سال جاری توسعه سالن‌های چمن مصنوعی است ‌و سالن ورزشی روستای کاهکش‌ یکی از اولویت‌هاست‌ که بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم‌.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *