۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

شناسایی 5 نقطه حادثه خیز در شهرستان سامان

دسامبر 1, 2018 در 21:33 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: 5 نقطه حادثه‌خیز در مسیر سامان – کاهکش‌ و کاهکش‌ – شوراب‌ صغیر شناسایی و اصلاح آن در دستور کار قرار گرفت‌.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، کمال اکبریان ظهر امروز در بازدید از روستای کاهکش اظهار داشت: در مسیر سامان‌ تا کاهکش‌ و از روستای کاهکش تا شورای صغیر، 5 پیچ خطرناک وجود دارد که در این راستا تصمیم‌گیری شد و اصلاح این نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به همکاری مسئولان در راستای توسعه روستای کاهکش افزود: با توجه به کمک‌های انجام شده توسط دفتر امور روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری، بنیاد مسکن، شورا و دهیاری، اقدامات خوبی در این روستا شکل گرفته است و مقرر‌ شد کمکی در خصوص‌ دیونی‌ که‌ شورا و دهیار دارند، انجام شود و مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری نیز قول مساعد دادند که از محل اعتبارات مدیریت بحران و یا جرایم‌ کمک‌ تا دیون پرداخت شود‌.

فرماندار شهرستان سامان خاطرنشان کرد: یکی از نقاط مثبت توسعه روستا مشارکت مردم است اما دولت هم در چند ساله گذشته اقدامات خوبی در راستای توسعه‌ روستا‌ها داشته است و بحث مهاجرت معکوس را در شهرستان داشته‌ایم‌ که این نتیجه عملکرد مثبت امور روستایی‌ و بنیاد مسکن می‌باشد‌.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *