۰

اجتماعی و فرهنگی / طبیعت و گردشگری / کل اخبار

طرح «اینترنت پرسرعت روستایی» در شهرستان سامان اجرا می‌شود

نوامبر 26, 2018 در 20:41 توسط

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال وبختیاری گفت: در راستای کاهش شکاف دیجیتالی در روستاها، طرح اینترنت پرسرعت روستایی در برخی از روستاهای شهرستان سامان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، مرتضی بلالی پیش از ظهر امروز در کار گروه اشتغال شهرستان سامان با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن گردشگری در این شهرستان اظهار داشت: این اپلیکیشن در راستای توسعه کسب و کار و درآمدزایی برای اولین بار در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

وی افزود: کلیه خدماتی که نیاز است به مسافران و گردشگران ارائه شود در این برنامه وجود دارد و مسافران می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند و از طرفی این خدمات می‌تواند میزان ماندگاری مسافران را در شهرستان افزایش دهد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال وبختیاری با اشاره به ارائه خدمات در خصوص اینترنت پرسرعت در روستاها بیان کرد: طرح اینترنت پر سرعت روستایی جهت کاهش شکاف دیجیتالی در برخی از روستاهای شهرستان سامان اجرا می‌شود و مردم می‌توانند از خدمات اینترنت پرسرعت بهره مند شوند.

بلالی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی روستاهای این شهرستان که توسط اپراتورهای دیگر پوشش داده شدند مشکلاتی دارند که پیگیر این موضوع در بحث جاده‌ای و روستایی هستیم.

وی با اشاره به توسعه مسیر فیبرنوری در این شهرستان گفت: بعد از دریافت مجوزات حفاری فیبر نوری از مسیر سامان تا روستای هوره انجام می‌شود.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *