۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

نماینده مجلس: اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب روستایی در شهرستان سامان با جدیت بیشتری پیگیری شود

نوامبر 10, 2018 در 17:36 توسط

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات مدیریتی بسیار خوبی در زمینه آبگیر و تصفیه‌خانه شهر سامان گرفته شده است که امید است این تصفیه‌خانه به صورت فرآیندی تا پایان سال و با تمام ظریفیت خود و به طور کامل حداکثر تا اواسط تابستان سال آینده به مدار مصرف مردم وارد شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، اردشیر نوریان پیش از ظهر امروز در نشست بررسی برخی از مشکلات شهرستان سامان با حضور مسئولان این شهرستان، افزود: امید است با این اقدام بسیار خوب و دقیق، یک نیاز اساسی و کلیدی شهرستان سامان خصوصا شهر سامان به آب شرب سالم تامین شود.

نوریان گفت: از این جهت این موضوع اهمیت اساسی دارد که شهرستان سامان یک مرکز اصلی و قطب گردشگری استان محسوب می‌شود و سالانه میزبان ده‌ها و صدها هزار مسافر، توریست‌ و گردشگر داخلی و خارجی است که بایستی زیرساخت‌های اساسی و خدماتی در این شهرستان تکمیل شود.

وی همچنین در خصوص مسائل مربوط به آبفای روستایی، تصریح کرد: لازم است مسئله احداث و اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب روستایی در روستاهای حاشیه با جدیت بیشتری پیگیری شود و اهمیت این موضوع وقتی بیشتر و مضاعف‌تر است که رودخانه زاینده‌رود تنها منبع تامین آب شرب منطقه و مناطق همجوار بوده و لازم است به لحاظ زیست‌محیطی، محیطی سالم، پاک و ایمن به لحاظ بهداشتی برای مردم در نظر بگیریم.

نوریان خاطرنشان کرد: امید است با تصمیمات امروز روند اجرایی کار در روستای حاشیه زاینده‌رود تسریع و یکی از اصلی‌ترین نیازهای شهرستان سامان که آب شرب سالم در شهرها و روستاها است، تامین شود.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *