۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

با نانوایی‌های متخلف در شهرستان سامان برخورد می‌شود

اکتبر 21, 2018 در 17:11 توسط

معاون فرماندار شهرستان سامان گفت: با نانوایی‌های متخلف در سطح این شهرستان برخورد و در صورت نیاز نسبت به پلمپ آنها اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، همایون رئیسی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان سامان اظهار داشت: در بازدیدهایی که از نانوایی‌ها به صورت اکیپ توسط برخی از دستگاه‌های اجرایی انجام می‌گردد، موارد تخلف نانوایی‌ها، صورتجلسه و به تعزیرات حکومتی ارسال و بر اساس نوع تخلف، جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه در صورتی که تخلف‌های صورت گرفته مجددا تکرار و یا سنگین باشند، نسبت به پلمپ نانوایی اقدام می‌گردد.

معاون فرماندار شهرستان سامان با عنوان اینکه سهمیه آرد این شهرستان ماهیانه 7 هزار و 592 کیسه است، تصریح کرد: از این میزان سهمیه، 4 هزار و 200 کیسه آرد در روستاها و 3 هزار و 392 کیسه در شهر سامان توزیع می‌شود.

رئیسی خاطرنشان کرد: مقدار آرد سهمیه‌ای از دو کارخانه‌ هفشجان و کیار وارد شهرستان سامان می‌شوند که نسبت به توزیع سهمیه‌ای آن اقدام می‌شود.

وی در این نشست گفت: برای تامین نان مرغوب برای مردم شهرستان سامان در تمام فصول سال، نظارت بر نانوایی‌ها به صورت مستمر ادامه دارد.

معاون فرماندار شهرستان سامان با توجه به اهمیت موضوع آرد و نان اظهار داشت: باید با دقت و نظارت کامل امور آرد و نان رصد و در جهت برطرف کردن مشکلات، تعامل و اهتمام جدی صورت گیرد.

رئیسی بیان کرد: در صورتی که به مسائل بهداشتی و افزودنی‌‌های مجاز توجه شود، بدون شک کیفیت نان بهتر خواهد شد و شاهد رضایت خاطر مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *