۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

تصویب 5 میلیارد تومان اعتبار برای طرح اصلاح نژاد دام در شهرستان سامان

اکتبر 7, 2018 در 10:09 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: در راستای اجرای طرح تلقیح بین دام سبک نژاد رومانوف و بومی، 5 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات اشتغال فراگیر برای این شهرستان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، کمال اکبریان در بازدید از یکی از شرکت‌های تولیدی دامپروری در شهرستان سامان اظهار داشت: این شرکت قرار است با استفاده از روش‌های نوین و علمی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره‌وری، تلقیح بین دام سبک نژاد رومانوف و بومی در استان را انجام دهد.

وی افزود: این کار با هدف تکثیر بیشتر و افزایش کیفیت گوشت و خوراک کمتر و بهره‌وری بیشتر انجام‌ می‌‌شود که کار بسیار خوبی است.

فرماندار شهرستان سامان بیان کرد: در راستای انجام این اقدام 5 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات اشتغال فراگیر تصویب شد که در بازدید از این شرکت نماینده بانک کشاورزی نیز حضور داشتند و طرح را تایید کردند.

اکبریان خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح در فاز نخست زمینه اشتغال بیش از 40 نفر در شهرستان ایجاد می‌شود و تلاش می‌کنیم در فازهای بعدی به این طرح کمک شود که زمینه اشتغال بیشتری را فراهم کند.

وی گفت: این شرکت به دنبال آن است که در کنار دامپروری، شیر گوسفندی تولید و همچنین 5 هکتار گلخانه را نیز احداث کند که باید درخواست به صورت مکتوب ارائه شود اما ما هم با چنین طرحی موافق هستیم چرا که قطعا سبب توسعه شهرستان و ایجاد اشتغال می‌شود.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *