۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان سامان برگزار شد

اکتبر 6, 2018 در 13:25 توسط

همزمان با هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان سامان با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، فرماندار شهرستان سامان در حاشیه صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، نماد اقتدار و صلابت و جوهره اصیل و وجودی امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و مامنی پایدار برای شهروندان و سدی محکم برای مقابله با مخلان نظم و امنیت است.

کمال اکبریان با بیان اینکه نیروی انتظامی، حافظ امنیت، آسایش و آرامش مردم، مظهر اقتدار و نظم همراه با مهربانی، رأفت و رحمت اسلامی در جامعه است، افزود: این نیرو همواره در تلاش بوده تا با اقتدار، قانون‌مداری، روز آمدی و تعالی فردی و سازمانی در راستای ارتقای افزایش اعتماد عمومی و امنیت پایدار کوشش کند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت امروزه یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین مولفه‌های پیشرفت و توسعه در جوامع بشری محسوب می شود و زندگی بدون امنیت در جوامع ممکن نخواهد بود و در این راستا نیروی انتظامی یکی از نهادهایی است که در نظم بخشیدن به امور نقش مهمی را ایفا می کند. 

به گزارش سامانِ بـرتـر، در پایان این برنامه، از خانواده شهید شریفی، پرسنل نیروی انتظامی شهرستان سامان و جمعی از مسئولان این شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *