۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

بیش از 41 هزار نفر ساعت آموزش مهارتی در شهرستان سامان ارائه شد

سپتامبر 24, 2018 در 22:00 توسط

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان سامان گفت: بیش از 41 هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در 6 ماهه نخست امسال در مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان به کارآموزان و هنرجویان ارائه شده است.

قدرت‌اله قاسمی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سامانِ‌بـرتـر با اعلام این خبر افزود: در 6 ماه نخست سال‌جاری بیش از 12 هزار نفر ساعت مرد و بیش از 28 هزار ساعت خانم در مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان سامان دوره‌های مهارت فنی و حرفه‌ای را طی کردند.

وی تعداد نفرات شرکت در دوره‌های طی شده را در 6 ماهه نخست سال‌جاری بالغ بر 368 نفر اعلام کرد و بیان داشت: از این میزان 186 نفر مرد و 182 نفر خانم بودند که اکثرا متقاضی بیشتر در رشته‌های صنایع‌دستی و خدمات بودند.

رئیس فنی و حرفه‌ای شهرستان سامان اظهار داشت: دوره‌های گلدوزی برزیلی، برق صنعتی، عروسک دوزی، مانتودوزی، گلیم‌بافی، تابلوفرش، کاربر گیاهان دارویی، برق ساختمان، کارآفرینی مقدماتی، صنعت ساختمان و طراح و مجری تراریوم در مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان به کارجویان و علاقمندان آموزش داده می‌شود.

قاسمی با بیان اینکه جامعه هدف ما افراد جویای کار و کسانی که به دنبال ارتقای مهارت خود در بازار کار هستند، گفت: علاقه جوانان ما به یادگیری حرف و مشاغل و حرفه‌آموزی می‌تواند زمینه ایجاد اشتغال پایدار در جامعه را فراهم کند.

وی تاکید کرد: حضور افرادی که آموزش‌‌های لازم را در مراکز فنی و حرفه‌ای کسب کرده‌ و اکنون بنگاه اقتصادی کوچکی ایجاد کرده‌اند بهترین الگو برای افراد جویای مهارت و شغل است.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *