۱

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

عملیات اجرایی جاده قلعه موسی خان در شهرستان سامان آغاز شد

آگوست 25, 2018 در 17:00 توسط

فرماندار شهرستان سامان از آغاز عملیات اجرایی جاده قلعه موسی‌خان در بخش زاینده رود این شهرستان همزمان با هفته دولت و با مشارکت مردم منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، کمال اکبریان در حاشیه کلنگ زنی این طرح، گفت: جاده قلعه موسی‌خان از خواسته های دیرینه مردم بخش زاینده رود بود که در کوتاه مسیر به شهرستان بن و همچنین استان اصفهان نقش مهمی دارد.

وی تصریح کرد: با تکمیل این طرح مسیر ارتباطی به استان اصفهان 30 کیلومتر کاهش می‌یابد و همچنین از بار ترافیکی منتهی به پل زمانخان کاسته می‌شود.

فرماندار شهرستان سامان با بیان اینکه جاده ارتباطی قله موسی‌خان به شیوه مشارکتی احداث می‌شود، اظهار داشت: زیرسازی و آزادسازی 11 کیلومتر از محدود جاده از سوی مردم انجام می‌گیرد و دولت هم بحث قیر و آسفالت‌سازی آن متعهد شده است.

اکبریان با اشاره به افتتاح 19 طرح عمرانی خدماتی در این شهرستان همزمان با هفته دولت، افزود: این تعداد طرح برای 57 نفر اشتغالزایی کرده است.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

+

۱ دیدگاه

  1. رضا

    on فوریه 1, 2019 - پاسخ

    سلام لطفاً در روستای قلعه موسی خان یک عدد سرویس برای رفت و آمد مردم روستا در نظر بگیرید.
    در روستا قرار بود که یک دکل مخابرات اینترنت قرار دهند بعد از آوردن دکل گفتند که در عرض سه ماه آن را راه اندازی می کنند ولی هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است لطفاً پیگیری کنید با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *