۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

19 طرح عمرانی خدماتی در شهرستان سامان بهره برداری شد

آگوست 25, 2018 در 14:32 توسط

19 طرح عمرانی و خدماتی شهرستان سامان در هفته دولت بهره برداری و 2 طرح نیز کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان در آئین بهره برداری از این طرح ها اظهار داشت: این طرح ها در بخش های صنعتی، خدماتی، روستایی و تولیدات بومی با اعتباری بالغ بر 165 میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

اردشیر نوریان ادامه داد: این طرح ها زمینه اشتغال 57 نفر را فراهم کرده و امید می رود چرخ توسعه شهرستان سامان را یک گام به جلوتر حرکت دهد.

نوریان با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان سامان تصریح کرد: این ظرفیت ها سبب شده تا آغازین روز هفته دولت به بهره برداری از طرح های این شهرستان اختصاص داده شود.

نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، بن و سامان، هفته دولت را فرصتی برای بازنگری در خدمات رسانی مطلوب به مردم دانست و افزود: باید تلاش شود تا کاستی ها و نواقص گذشته رفع و خدمات رسانی به مردم با سرعت و کیفیت بیشتری انجام گیرد.

بر اساس این گزارش، بهره‌برداری از کارخانه تولید خوراک دام، اجرای طرح های هادی روستایی، آماده سازی سایت مسکن مهر، آسفالت کشی، تامین آب روستاهای چمزین و قراقوش، اصلاح و بهینه سازی و رفع حریم جاده ای، تامین برق مشترکان جدید روستایی و شهری، احداث مسکن مهر روستایی، نصب کنتور هوشمند، راه اندازی تصفیه خانه و زیرسازی معابر از جمله طرح های افتتاحی است.

همچنین در این آیین، ساختمان دهیاری صادق آباد و زیرسازی و آسفالت روستاهای صادق آباد و چم کاکا کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *