۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

تصویب 18 طرح اشتغالزایی در شهرستان سامان

جولای 22, 2018 در 19:18 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: در زمینه اشتغال فراگیر در این شهرستان، 18 طرح تصویب و پس از اجرا زمینه اشتغال 114 نفر فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، کمال اکبریان پیش از ظهر امروز در نشست طرح‌های اشتغال فراگیر شهرستان سامان اظهار کرد: درصدد هستیم تا پایان مردادماه جاری این طرح را پیگیری و نسبت به جذب اعتیارات اشتعالزایی جوانان در این شهرستان اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه در زمینه اعتبارات اشتغالزایی فراگیر، بیش از 160 میلیارد ریال آن سهم تسهیلات اشتغالزایی روستایی در شهرستان سامان است، افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده تا به‌ کنون 18 طرح مصوب شده است و پس از اجرا زمینه اشتغال 114 نفر زمینه اشتغال افراد خواهد شد و این تعداد به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

فرماندار شهرستان سامان یکی از مباحث پیش رو در این نشست را همکاری بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات عنوان کرد و بیان داشت: در این راستا برنامه‌ریزی شده است که هر هفته نشستی با بانک‌های عامل ایجاد شود تا بتوان برخی موانع و مشکلات را به صورت حضوری حل و فصل نمود.

اکبریان اشتغال فراگیر روستایی را در شرایط بسیار مطلوبی در این شهرستان ارزیابی کرد و اظهار داشت: تسهیلاتی در این خصوص با نرخ سود 6 درصد با یک سال تنفس در نظر گرفته شده است که این مهم سبب ایجاد تحول در بحث اشتغال روستایی خواهد شد.

وی ادامه داد: هم اکنون 187 میلیارد ریال سهم اشتغال فراگیر شهرستان سامان است که با پیگیری که با برخ از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان صورت گرفته است، 59 طرح تا به کنون به مرحله تصویب رسیده است و در این راستا برای 213 نفر زمینه اشتغالزایی فراهم و این افراد جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

فرماندار شهرستان سامان اظهار امیدواری کرد که بتوان مابقی سهم این شهرستان را بزودی جذب کرد.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *