۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

تحولات اساسی در راستای پیشرفت و بهبود سیستم آموزش و پرورش ایجاد شده است

جولای 17, 2018 در 16:24 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: تحولات اساسی در سیستم آموزش و پرورش ایجاد شده که در راستای پیشرفت و بهبود سیستم آموزشی در حال حرکت است. 

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، کمال اکبریان پیش از ظهر امروز در پانزدهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سامان اظهار داشت: همه دستگاه‌ها در راستای ارتقای جایگاه فرهنگی جامعه باید در خدمت آموزش و پرورش باشند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است و می‌تواند در بسیاری از زمینه‌ها به ویژه در بحث مبارزه با آسیب‌های اجتماعی موثر باشد، افزود: اگر در شورای آموزش و پرورش برنامه‌یزی‌های صحیحی انجام گیرد، خروجی‌های موثر و اساسی در سطح جامعه بدست می‌آید.

اکبریان خاطرنشان کرد: سیستم آموزش و پرورش به جای مهارت‌پروری بیشتر آموزش محور و حافظه‌پرور است و اخیراً تحولات اساسی در سیستم آموزش و پرورش ایجاد شده که در راستای پیشرفت و بهبود سیستم آموزشی در حال حرکت است.

فرماندار شهرستان سامان در پایان این نشست، از زحمات 4 ساله محمد دهقانی رئیس سابق آموزش و پرورش این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سامانِ‌بـرتـر، ارائه گزارشی از مصوبات نشست قبل، بررسی طرح موضوع راهنمای ساماندهی مدارس محور، ارائه طرح موضوع هدایت تحصیلی، ارائه طرح موضوع رشته نقشه کشی در آموزشگاه لقمان حکیم هوره به عنوان مهمترین مباحث پیش رو در پانزدهیمن نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سامان بود.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *