۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

مشکلات و کمبودها در تأمین و سازماندهی نیروهای آموزش و پرورش رفع خواهد شد

جولای 17, 2018 در 15:57 توسط

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: در سال تحصیلی جدید سعی خواهیم کرد مشکلات و کمبودهایی که در تأمین و سازماندهی نیروهای آموزش و پرورش این شهرستان وجود دارد را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، سیدتراب نوربخش پیش از ظهر امروز در پانزدهمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سامان با بیان اینکه در چهار ساله گذشته، جلسات آموزش و پرورش به صورت منظم و بدون هیچ وقفه ای برگزار گردیده و مشکلات فضای آموزشی بیشترین دغدغه در تصمیمات این شورا در چند سال اخیر بوده است، افزود: مهمترین مشکل، کمبود زمین برای فضای آموزشی است.

وی در ادامه از زحمات 4 ساله اخیر محمد دهقانی ریاست پیشین آموزش و پرورش شهرستان سامان تقدیر و تشکر کرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان در این نشست، ضمن گزارش مختصری از آماده سازی مدارس جهت شروع سال تحصیلی جدید، بیان داشت: در سال جاری با دستورالعمل راهنمای ساماندهی نیروی مدرسه محور باز هم مشکلات و کمبودهایی در تأمین و سازماندهی نیروها وجود دارد که سعی خواهیم کرد با مدیریت صحیح و رهنمودهای همکاران و مسئولان این شهرستان، مشکلات پیش رو رفع شود.

نوربخش خاطرنشان کرد: با چینش فرضی که در حال انجام آن هستیم مقدمات کار را فراهم نموده ایم و امید است با نیروهای جدیدی که به آموزش و پرورش تزریق خواهد شد بسیاری از این مشکلات از بین خواهد رفت.

بر اساس این گزارش، ارائه گزارشی از مصوبات نشست قبل، بررسی طرح موضوع راهنمای ساماندهی مدارس محور، ارائه طرح موضوع هدایت تحصیلی، ارائه طرح موضوع رشته نقشه کشی در آموزشگاه لقمان حکیم هوره به عنوان مهمترین مباحث پیش رو در پانزدهیمن نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سامان بود.

انتهای پیام/80476/ سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *