۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

روستائیان سامانی با تبعات مصرف مواد مخدر آشنا می‌شوند

ژوئن 30, 2018 در 16:57 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: دوره‌های آموزشی آشنایی با تبعات مصرف مواد مخدر در روستاهای بالای 500 خانوار این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، کمال اکبریان روز شنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه موادمخدر در دهستان شوراب صغیر شهرستان سامان افزود: اجتماعی کردن امر مبارزه با موادمخدر و بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های مردم نهاد از سیاست‌های مهم دولت است و این موضوع در شهرستان با جدیت پیگیری می‌شود.
وی ادامه داد: امسال در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه در بحث مبارزه با مصرف موادمخدر پنج تشکل مردم نهاد مجوز فعالیت دریافت می‌کنند که این موضوع می‌تواند نتایج مطلوبی در پی داشته باشد.

اکبریان، برپایی نمایشگاه‌ها، ارائه مشاوره و تبیین خطرات ناشی از مصرف مواد مخدر و پیامدهای فردی و اجتماعی آن، مصون‌سازی افراد سالم جامعه نسبت به مواد مخدر و اجرای کارگاه‌های آموزشی در مدارس و محلات را از دیگر اقدامات پیش بینی شده در این حوزه برشمرد.

فرماندار شهرستان سامان خاطرنشان کرد: یکی از خوشایندترین تحولاتی که در سالهای اخیر در بحث پیشگری از اعتیاد در کشور رخ داده، تغییر نگرش از درمان به پیشگیری است و این موضوع با حساسیت ویژه در شهرستان دنبال می‌شود.

انتهای پیام/80476/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *