۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

سامان قابلیت تبدیل به قطب گردشگری سلامت را دارد

ژوئن 26, 2018 در 19:32 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: قابلیت های گردشگری این شهرستان می طلبد تا به قطب گردشگری سلامت کشور تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، کمال اکبریان روز سه شنبه در نخستین مجمع سلامت این شهرستان افزود: آب و هوای مطبوع، طبیعت بکر و نیروی انسانی توانمند در حوزه بهداشت و سلامت، از مهمترین شاخصه هایی است که می تواند این شهرستان را به قطب گردشگری سلامت تبدیل کند.
وی با بیان اینکه عملکرد دولت در حوزه سلامت در سال‌های اخیر مطلوب بوده است، گفت: این موضوع باعث نمی شود تا اهمیت سازمانهای مردم نهاد را در بحث سلامت نادیده بگیریم، ضمن آنکه رویکرد دولت نسبت به این حوزه مشارکت دهی خیرین و مردم است.
اکبریان، دستیابی به سیمای سلامت شهرستان سامان را از مهمترین اهداف تشکیل مجمع خیرین سلامت دانست و تصریح کرد: در این مجمع راهکارها و نوع همکاری که مردم و خیران می توانند ارائه دهند بررسی می شود.
فرماندار سامان جانمایی مکان هایی برای ساخت فضاهای جدید بهداشتی، پیشگیری و بهبود سلامت مردم را از دیگر اهداف تشکیل این مجمع برشمرد.
اکبریان، بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین سلامت را محور فعالیت این مجمع عنوان کرد و گفت: با وجود متخصصان توانمند، خیرین نیکوکار و همگرایی در شهرستان، اما تاکنون مجمع خیرین سلامت شهرستان شکل نگرفته که این امر اینک محقق شده است.
بر اساس این گزارش،اولین مجمع سلامت شهرستان سامان، صبح امروز یا حضور مردم و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات آموزشگاه نجمه (س) شهر سامان برگزار شد.

انتهای پیام/80476/

جهت مشاهده تصاویر بیشتر از این مراسم در پیام‌‌رسان (تلگرام) سامانِ‌بـرتـر، اینجــا را کلیک کنید.

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *